Wednesday, June 15, 2011

cad 2D

ini adalah kerja cad 2D yang aku baru belajar semester pendek ni. aku adalah pengguna cad yang baru. baru belajar semuanya. saya masih noob. inilah lukisan yang baru belajar tu...


latihan pertama--plan of guard house

plan of the simple guard house



dan yang kedua, ini adalah assignment untuk final project.
floor plan and roof plan

front elevation and rear elevation

right elevation and left elevation


ya. warna lukisan ni memang 'pelangi' sedikit kerana menggunakan layer yang berbeza. baiklah, esok di kelas aku akan belajar photoshop pula. jadi lukisan ini akan menjadi hitam putih dan mempunyai lineweight tersendiri. selepas itu barulah lukisan ni dicomposekan dalam layout masing-masing mengikut kreativiti. nanti dah siap photoshop aku letak dalam blog. setakat ini dulu ya...

6 comments: