Saturday, December 31, 2011

bye 11!

sumber


aku tak mahu cakap pasal azam-azam. haha. tapi nak ceritakan perkara-perkara yang menarik lah sangat sepanjang 2011.

1. 2011 memang hectic. tak dinafikan. busy sangat. menarik ke busy ni? tak kan. haha. okay. yang penting 2011 memang tahun yang taff untuk orang lembik macam aku. tahu?

2. 2011 is to be spell separated 1-1. huahua. apa tu? aku sekarang bersatu. lagi tenang. oh. tipu sangat kan?

3. 2011 tahun aku sakit banyak. fullstop.

4. 2011 memang tahun mencari sahabat. tak kiralah kenalan ataupun yang dekat. meliputi semua. dapat kenal ramai orang, yang sangat-sangat misteri, yang tak pernah jumpa, yang penuh surprise. dan dapat sahabat rapat yang sentiasa ada dikala susah senang. yeay.

5. 2011 is stress. tears. ah. tahun depan pun bakal sama. aku dah boleh jangka.

6. 2011 has no dating at all. mating pun. miahaha. (wth?)

7. 2011 ialah tahun yang starting tulis entri dalam blog ni.

8. 2011 ada ramadan yang special untuk aku kenangkan. :)

9. 2011 tahun kenal dunia baru. dunia yang di sebelah sana.

10. 2011 dah pun habis. hai 2012!

8 comments:

  1. 2011 bakal lepas beberapa jam je lagi.

    biarkan yg pergi menjadi sejarah.

    semoga 2012 memberi senyum dan sinar utk kamu.amin.

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. 2012... tahun yang hectic jugak lagi... (atas ni aku tsalah komen.. tpakai akaun org laen. hahah)

    ReplyDelete
  4. mar: untuk kamu juga! amin!

    pai: comelnya semut_atas_karpet tu! hahaha! memang. makin lama mesti makin hectic kan.

    ReplyDelete
  5. ha ah xtipu.. dia cam mase awal2 tu air paras buku lali je, kite konfiden, kite kuis2 je..pastu air paras pinggang, no hal laa, sket2 je rase cm kne tolak ombak, pastu dia start kt paras dagu, cam kite kne dongak2 sket..ade la air masin masuk molot sket dah.. haaaa... pastu mmg terase cam blup blup blupp3~ (hahahahah perumpamaan yg agak panjang d situ~)

    ReplyDelete
  6. ah pai. aku suka perumpamaan kau. lebih rindu pada perlibahasa kau. muahaha!!

    ReplyDelete
  7. 'ibarat bermaen ombak ganas.. tak lemas tak insaf' OHH!

    ReplyDelete