Saturday, April 28, 2012

rutin.

sebenarnya aku sibuk sangat sejak kebelakangan ni. aku dah tak ada masa untuk diri sendiri pun. penat. sangat-sangat penat. nak tercabut kepala otak ni rasanya. tapi ni kan semua ujian, supaya aku jadi lebih kuat. tapi memang dasyat juga la ujian ni. rasanya aku tak pernah tak tidur malam selama hampir dua minggu berturut-turut buat kerja, sampai subuh, lepas tu pergi kelas tak mandi. macam gila kan? tapi biarlah. aku bahagia je hidup camni sebenarnya, walaupun hakikatnya menyakitkan badan aku. lebih baik aku sibuk. lebih baik aku lupakan benda yang menyemak dalam kepala. tak ada lah pula aku nak kata yang aku torture badan. ehe. kadar online berfoya-foya pun dah berkurang. jadi masa aku betul-betul digunakan untuk perkara yang betul. alhamdulillah. doakan semoga aku sihat sejahtera sampai habis sem ni. aku tak nak sakit macam sem lepas. teruk bhai. aku taknak la 'paralyse' camtu. ye dak? ok la. lenkali aku bebel lagi. bai.

2 comments: