Thursday, November 10, 2011

stresskan diri sebentar.

jadual minggu depan.

14 nov
  • studio. aku nak present balik design aku dengan mock up baru, space baru, facade baru, semua baru. hari tu crit aku teruk. aku buat cincai sangat. sebab aku tak tahan nak balik dan masa amat terhad. sehari je ada masa untuk buat crit. kan gila tu.
  • petang jam 4- aku ada exam mid-term untuk Land Surveying. oh my. aku tak baca apa-apa lagi.
15 nov
  • pagi jam 10 ada exam subjek UNGS 2050. subjek ethics and fiqh for everyday life. ok. aku dah study. nanti jawab soalan aku pandai-pandailah guna ayat.
  • petang lepas zohor- nak kena pergi KFC. bukan sebab nak makan ayam, nak makan zinger or whatsoever, tapi kena buat assignment lighting. baru dapat lux meter. petang tu juga terus pergi.
  • malam ni confirmlah buat assignment ESS
16 nov
  • ok. pagi kelas ESS. kena hantar assignment tu. dan mungkin ada presentation.
  • petang kelas Building Services. kena hantar assignment piping. esok aku akan buat assignment ni. nak tanya ayah selagi masih ada dekat rumah ni.
  • malam pulak kena presentation untuk Leadership. mampus. aku tak buat lagi slide pasal Seksualiti Merdeka. artikel suratkhabar pun tak cari lagi. T.T
17 nov
  • hari ni lega sedikit. petang kelas BCM aku kena hantar assignment concrete. ok. yang ni aku dah siap.
  • malam mesti aku nak kena perbaik benda design. sebab 21 mungkin crit 3. 
18 nov
  • studio seperti biasa. 
19 dan 20 nov
  • karnival rakan muda. aku tak tahulah apa peranan aku pada hujung minggu tu. isnin crit. entah-entah tragedi crit 2 akan berlaku lagi. itu yang aku tak nak.

sekarang:

aku rasa nak tempahan maut.
aku tak merungut dengan apapun tugasan yang diberi. tapi aku rasa semua ni macam diluar kemampuan aku. aku sangat takut kalau-kalau aku tak dapat nak hadapi semua ni.

doakan aku.

3 comments:

  1. Bila semua setel.... apply cuti seminggu!

    ReplyDelete
  2. hahaha! lepas minggu depan tu, ada satu minggu lagi yang tough. tapi taknak cakap kat sini. bertambah stress nanti.

    ReplyDelete
  3. you can dear!! jom berjuanggggggg...agaga. ;)

    ReplyDelete